In de verschillende hoofdstukken van deze handleiding wordt uitgelegd hoe met WinTreeOffice Manager gewerkt kan worden. De hoofdstukken beschrijven alle programma-onderdelen om zo een duidelijk beeld te creëren van de mogelijkheden van WinTree Office Manager en het gemak van dit programma.
Er wordt onder andere ingegaan hoe relaties toegevoegd worden, hoe de relaties kunnen worden voorzien van kenmerken en op welke wijze mailingen kunnen worden gemaakt. De mogelijkheid om een agenda bij te houden (optioneel) zal worden besproken evenals de verschillende correspondentie mogelijkheden. tevens wordt uitgelegd hoe alle correspondentie en afspraken gearchiveerd kunnen worden om zo te allen tijde terug te kunnen zien wat wanneer verstuurd of afgesproken is.
WinTree Office Manager kent een zogenaamde modulaire opbouw. Dit betekent dat bepaalde onderdelen / functionaliteit apart kan worden aangeschaft. Het basis programma kent de meeste functionaliteiten die met correspondentie te maken hebben. Ook het versturen van e-mails is een basis-functionaliteit.
Er zijn aparte modules beschikbaar voor:
- Faxen
- Omzetstatstiek
Modules zijn dus geen zelfstandige programma’s maar functionele toevoegingen aan het basis programma. In deze handleiding loopt een aantal zaken vloeiend in elkaar over. Dat betekent dat bepaalde mogelijkheden en functies niet in het basis programma beschikbaar zijn.
Deze handleiding is gemaakt op basis van de module samenstelling WinTree Office Manager met WinTree Bedrijfsadministratie.