Mijn TSD
 

Glossary Item Box

Vanaf 1 januari 2022 kunnen onze klanten op een nieuwe én gemakkelijk manier alle (support) vragen stellen. Dit gebeurd via onze nieuwe portal: MijnTSD!

 

MijnTSD is de nieuwe support portal van TSD en via deze portal kunnen wij alle TSD klanten beter van dienst zijn bij het beantwoorden van en helpen met vragen en meldingen.

 

Wat is belangrijk om te weten?

Wat moet er precies gebeuren voordat er met MijnTSD gewerkt kan worden?

Wij hebben binnen elke organisatie al minstens één contactpersoon voor jullie aangemaakt in MijnTSD. Deze contactpersoon heeft tevens ook de beheerderrechten van ons gekregen én heeft hierover van ons een mailtje gekregen.

Ben je geautoriseerd / aangemaakt als contactpersoon en meld je je voor de eerste keer aan? Dan moet je je toegang ook nog even activeren.  Je kunt MijnTSD openen via de link die linksboven op onze website te vinden is. Of door direct naar www.mijntsd.nl te gaan

 

Aanmaken van een (eigen) wachtwoord
a) Vul bij de gebruikersnaam jouw eigen e-mailadres (het e-mail adres waarmee je geautoriseerd / aangemaakt bent in MijnTSD)
b) Klik vervolgens op 'wachtwoord aanvragen'. Binnen enkele minuten wordt door TSD een mail naar je gestuurd zodat je je wachtwoord kunt aanmaken. Ontvang je geen mail check dan je SPAM box!
c) Maak je wachtwoord aan.
d) Na het aanmaken van het wachtwoord, kun direct inloggen op MijnTSD.

Heb je ook beheerderrechten ->

Aanmaken van nieuwe contactpersonen en toewijzen van rechten
Nadat je als beheerder bent ingelogd in MijnTSD, is het menu 'Mijn gegevens' zichtbaar. Open dit menu en kies vervolgens voor de menu-optie 'Contactpersonen'.
a) Hier worden alle geautoriseerde / aangemaakt contactpersonen getoond. Je kunt hier nieuwe contactpersonen aanmaken, niet actieve verwijderen of aanpassingen doorvoeren qua naam, e-mail of telefoongegevens.
b) Tevens kun je per contactpersoon aangeven wie welke rechten (beheerders- of medewerkersrechten) moet hebben. Moet een collega de beheerders-rechten wel hebben maar heeft deze ze niet gekregen of anders om. Dat kan jij allemaal zelf doen. Onze voorkeur heeft het dat één contactpersoon de beheerders-rechten krijgt en dat alle overige contactpersonen medewerkers-rechten krijgen maar de uiteindelijke keuze ligt bij jullie organisatie.

 

In het Vraag & Antwoord document heeft TSD alvast een heleboel vragen en antwoorden voor jullie op een rijtje gezet.
Meer informatie over MijnTSD is ook te vinden in onze Gebruiksvoorwaarden.